Gyakorlati és Továbbképzési Intézet dokumentumai
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
- ItemOpen AccessKözöny és kanonizáció között(2019) Váradi Ferenc
- ItemOpen AccessMéhes Balázs (szerk.): Lelki arcunk(2017) Váradi-Kusztos Györgyi; Váradi Ferenc
- ItemOpen AccessKépregényvakság az ifjúsági kultúrában és a gyermekirodalomban(2022) Váradi FerencA tanulmány a gyermekirodalom körébe sorolt szövegek és a képregény médiuma egymásra hatását vizsgálja. Számot vet a képregényként interpretált alkotások sajátos műfaji és narratív sajátosságaival, azok történelmi kontextusával. Párhuzamokat és egymásra épüléseket keres a képregény és a vizuális, valamint sajátos narratív formákat gyakran alkalmazó gyermekirodalom között. A zárórész a gyermekirodalom fogalmának kitágításaként az „írásbeliség” kompetenciarendszerét és az iskolai, didaktikus olvasmányműfajok problémáját is bevonja az összehasonlításba.
- ItemOpen AccessSzó – kép – ritmus(Károli Gáspár Református Egyetem Pedagógiai Kar, 2022) Tóth Etelka; Kovács Tibor; Váradi Ferenc; Váradi-Kusztos Györgyi
- ItemOpen AccessA református szakmai többlet mérhetősége és mérése a pedagógusképzés szempontjából(2022) Váradi Ferenc; Váradi-Kusztos GyörgyiThis paper is about the conceptualization phase of a scientific research about evaluating the professional value added by the process of teachers’ higher education programmes organized by the Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary. The main parts are about the possible definitions and concepts of value, quality and competences. As a conclusion we introduce a multi-variable system for evaluating identitybased approaches and practices in the process of teacher training and early internship