Gyakorlati és Továbbképzési Intézet dokumentumai

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 10
  • Item
    Open Access
    Közöny és kanonizáció között
    (2019) Váradi Ferenc
  • Item
    Open Access
    Méhes Balázs (szerk.): Lelki arcunk
    (2017) Váradi-Kusztos Györgyi; Váradi Ferenc
  • Item
    Open Access
    Képregényvakság az ifjúsági kultúrában és a gyermekirodalomban
    (2022) Váradi Ferenc
    A tanulmány a gyermekirodalom körébe sorolt szövegek és a képregény médiuma egymásra hatását vizsgálja. Számot vet a képregényként interpretált alkotások sajátos műfaji és narratív sajátosságaival, azok történelmi kontextusával. Párhuzamokat és egymásra épüléseket keres a képregény és a vizuális, valamint sajátos narratív formákat gyakran alkalmazó gyermekirodalom között. A zárórész a gyermekirodalom fogalmának kitágításaként az „írásbeliség” kompetenciarendszerét és az iskolai, didaktikus olvasmányműfajok problémáját is bevonja az összehasonlításba.
  • Item
    Open Access
    Szó – kép – ritmus
    (Károli Gáspár Református Egyetem Pedagógiai Kar, 2022) Tóth Etelka; Kovács Tibor; Váradi Ferenc; Váradi-Kusztos Györgyi
  • Item
    Open Access
    A református szakmai többlet mérhetősége és mérése a pedagógusképzés szempontjából
    (2022) Váradi Ferenc; Váradi-Kusztos Györgyi
    This paper is about the conceptualization phase of a scientific research about evaluating the professional value added by the process of teachers’ higher education programmes organized by the Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary. The main parts are about the possible definitions and concepts of value, quality and competences. As a conclusion we introduce a multi-variable system for evaluating identitybased approaches and practices in the process of teacher training and early internship